Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com

Statuti

Shkolla fillore komunale “Ismail Qemali” Shkup

Metodija Mitevski BB , tel./fax: +389 2 2621458 email:rajkozinzifov@hotmail.com
Në bazë të nenit 26 paragrafi (3) nga Ligji për arsimin fillor (“Gazeta zyrtare e Republikës të Maqedonisë së Veriut” nr.161/19), Këshilli i shkollës fillore “Ismail Qemali” Shkup- Çair, në mbledhjen e mbajtur më date 15. 01. 2020, solli:

S T A T U T

I SHKOLLËS FILLORE KOMUNALE

“Ismail Qemali”- Shkup, Çair

I. DISPOZITAT THEMELORE

Neni 1

Me këtë statut rregullohet organizimi dhe realizimi i veprimtarisë edukativo-arsimore, emri, selia, drejtimi dhe udhëheqja, të drejtat dhe përgjegjësitë e nxënësve, të punësuarve dhe pyetje të tjera me rëndësi për punën e shkollës fillore komunale.

Neni 2

Ministria e Arsimit dhe Shkencës (në tekstin e mëtejmë: Ministria) miraton statutin e shkollës fillore komunale, me mendimin e mëparshëm pozitiv të themeluesit.

Neni 3

(1) Puna edukative arsimore në shkollën fillore komunale realizohet në gjuhën shqipe dhe alfabetin shqip dhe në gjuhën maqedonase dhe në alfabetin e saj qirilik.

2) Për nxënësit e komuniteteve që ndjekin mësime në një gjuhë tjetër nga gjuha maqedonase dhe alfabeti i saj qirilik, puna edukative kryhet në gjuhën dhe alfabetin e bashkësisë përkatëse.

(3) Nxënësit nga paragrafi (2) i këtij neni janë të detyruar të mësojnë gjuhën maqedonase dhe alfabetin cirilik.

II. POZITA JURIDIKE E SHKOLLËS FILLORE KOMUNALE

Neni 4

(1) Emri i shkollës fillore komunale është: “Ismail Qemali” – Shkup.

(2) Selia e Shkollës fillore komunale “Ismail Qemali” është në rr. “Metodija Mitevski BB”- Çair, Shkup.

(3) Emri i shkurtë është SHFK “Ismail Qemali”.

Neni 5

Shkolla ka vulën dhe vulën katrore e saj (shtembilin).

(1) Vula e shkollës ka formën e rrethit me diametër 40 mm, në mes ka stemën e Republikës së Maqedonisë së Veriut, ndërsa anash emri i Republikës së Maqedonisë së Veriut. Në rrethin e dytë koncentrik është emri i shkollës ,,Ismail Qemali” ndërsa prej anash Shkolla Fillore Komunale Çair- Shkup në gjuhën maqedonase dhe alfabetin qirilik si dhe në gjuhën shqipe dhe alfabetin e saj.

(2) Vula katrore e shkollës (shtembili) është në formë drejtëkëndëshi me dimenzione 65×40 mm, përmban emrin e Republikës së Maqedonisë së Veriut, Shkolla Fillore Komunale ,,Ismail Qemali,,-Çair, Shkup në gjuhën maqedonase dhe alfabetin qirilik si dhe në gjuhën shqipe dhe alfabetin e saj, të cilët shkruhen horizontalisht njëra ndër tjetrën, ndërsa ndër ta ka vend të zbrazët për shënimin e numrit të aktit, të lëndës dhe datën e dhënies së tij.

Република Северна Македонија

Republika e Maqedonisë së Veriut

ОПШТИНСКО ОСНОВНО УЧИЛИШТЕ

SHKOLLA FILLORE KOMUNALE

“Исмаил Ќемали”

,,Ismail Qemali”

Br.Nr._______________________

_________________202_____god.

ЧАИР – СКОПЈЕ ÇAIR – SHKUP

Neni 6

(1) Me vulën dhe vulën katrore disponon dhe e përdor sekretari i shkollës me autorizim nga drejtori ose person tjetër i autorizuar nga ana e drejtorit.

(2) Vula përdoret ekskluzivisht me nënshkrim të drejtorit.

Neni 7

Shkolla u themelua në vitin 1944 me një vendim të Bordit Popullor Komunal të komunës Saat Kula si një shkollë e pavarur tetë vjeçare me mësim në gjuhën shqipe dhe serbo-kroate. Në vitin shkollor 1964/ 65 shkolla fitoi statusin e shkollës fillore tetëvjeçare.

Neni 8

Veprimtaria e shkollës është verifikuar me vendim nr. 10-1622/5 prej 15.11.1994, nga komiteti komunal për arsim, kulturë dhe kulturë fizike të Кuvendit të Кomunës Qendër.

Neni 9

(1) Shkolla fillore komunale ’’Ismail Qemali” ka tretmanin (cilësinë) e personit juridik të fituar me rregjistrimin në Regjistrin qendror të Republikës të Maqedonsë së Veriut.

(2) Shkolla është e regjistruar në regjistrin qendror të shkollave fillore në Ministri dhe në regjistrin e shkollave fillore komunale që e udhëheq komuna për rajonin e vet.

Neni 10

(1) Në qarkullimin juridik me persona të tretë shkolla merr pjesë në emër dhe llogari të vet.

Neni 11

(1) Shkollën “Ismail Qemali” – Shkup e prezenton dhe përfaqëson drejtori i shkollës.

(2) Në rast të mungesës së drejtorit, shkollën e prezenton gjegjësisht e përfaqëson person i cili përcaktohet nga drejtori.

(3) Drejtori me autorizim me shkrim mund të autorizoj edhe persona tjerë për marrje të aktiviteteve të caktuar nga kompetencat e tija.

(2) Për obligimet e veta gjatë qarkullimit juridik me persona të tretë shkolla përgjigjet me të gjitha mjetet e saja- me përgjegjësi të plotë.

III. VEPRIMTARIA EDUKATIVO – ARSIMORE E SHKOLLËS FILLORE KOMUNALE

Neni 12

(1) Në shkollën fillore komunale veprimtaria edukativo-arsimore organizohet dhe realizohet sipas planeve dhe programeve mësimore, të cilat me propozim të Byrosë për Zhvillimin e Arsimit, i miraton ministri i arsimit dhe shkencës.

(2) Plani mësimor për arsimin fillor përmban lëndët e obligueshme dhe ato zgjedhore, mësimin plotësues dhe shtues, dhe orët për bashkësinë e klasës, të përcaktuara me numrin vjetor dhe javor për mësim veçmas për lëndë të detyrueshme dhe zgjedhore dhe shpërndarja e tyre sipas klasave.

(3) Me planin mësimor caktohen mësimi plotësues dhe shtues, aktivitetet jashtëmësimore dhe gjuha në të cilën zhvillohet mësimi.

(4) Me programet mësimore caktohen rezultatet e mësimit, kuptimet themelore, aktivitetet dhe metodat në mësim, standardet për vlerësimin e të arriturave të nxënësve, kushtet për realizimin e programit mësimorë dhe normativi për kuadrin arsimor.

(5) Mësimi për nxënësit me aftësi të kufizuara në shkollën fillore realizohet sipas planit mësimor individual të programit mësimor nga alinea (6) e këtij neni ose me program mësimor të modifikuar.

(6) Plan individual arsimor përfshin përshtatje me rezultatet e të nxënit të kurrikulës, përfshirjen e aktiviteteve dhe metodave specifike që mundësojnë arritjen e rezultateve të të nxënit.

(7) Kurrikula e modifikuar, e destinuar për nxënësit me aftësi të kufizuara, përgatitet për secilën periudhë të proçesit edukativo-arsimor të arsimit fillor dhe me të përcaktohen rezultatet e të nxënit bazuar në kompetencat që u duhen për të përvetësuar dhe zhvilluar autonomi, zhvillim personal dhe marrëdhënie shoqërore.

(8) Për kategori të veçanta të nxënësve me aftësi të kufizuara, zhvillohen programe specifike për përvetësimin e shkathtësive specifike si: lëvizshmëria dhe orientimi në hapësirë, të mësuarit e alfabetit të Brajit, zhvillimi i të folurit, përdorimi i teknologjisë së komunikimit ndihmës e tjera.

IV. ORGANIZIMI I NXËNËSVE DHE PJESËMARRJA

Neni 13

(1) Të gjithë nxënësit në shkollë përbëjnë bashkësin e shkollës. Nxënësit kanë të drejtë në organizimin e nxënësve në paralele dhe në shkollë.
(2) Për realizimin e organizuar të interesave të nxënësve në shkollën fillore, nxënësit organizohen në një bashkësi të një klase dhe në parlament nxënësish.

(3) Parlamenti i shkollës përbëhet nga kryetarët e bashkësive të klasave.

(4) Mbledhja e parë e parlamentit të nxënësve bëhet nga drejtori i shkollës.

(5) Parlamenti i nxënësve:

– merr pjesë aktive në përfaqësim dhe promovim të të drejtave dhe interesave të nxënësve,

– promovon aktivizmin e nxënësve,

– merr pjesë në aktivitete për ofrimin e mbështetjes nga moshatarët për nxënësit me nevoja të veçanta arsimore, në realizimin e mësimeve dhe aktiviteteve jashtëshkollore,

– merr pjesë në përgatitjen e programit vjetor të punës,

– propozon aktivitete për programet vjetore të ekskursionit,

– jep sugjerime për aktivitete jashtëshkollore të shkollës,

– bën sugjerime për përmirësimin e standardit të nxënësve,

– marrin pjesë në evaluimin e punës së shkollës,

– përmes përfaqësuesve të vet merr pjesë në këshillin e prindërve dhe këshillin arsimor dhe

– Organizon dhe merr pjesë në aktivitete humanitare, aktivitete mjedisore dhe punë të dobishme shoqërore.

(6) Kryetari i Parlamentit të nxënësve zgjidhet me shumicë votash nga numri i përgjithshëm i përfaqësuesve të Kryetarëve të bashkësive të klasave me votim të fshehtë.

(7) Avokati i Popullit të nxënësve kujdeset për mbrojtjen dhe promovimin e të drejtave të nxënësve në shkollë. Avokati i Popullit të nxënësve zgjidhet me shumicë votash të nxënësve nga klasa e shtatë deri në të nëntën, me votim të fshehtë

Neni 14

(1) Mënyra e organizimit të nxënësve është e tillë që nxënësit e paraleles të zgjedhin me votim të fshehtë nga radhët e tyre kryetarin dhe nënkryetarin e bashkësis së paraleles.

(2) Zgjedhja e kryetarit të bashkësis së klasës dhe nënkryetarit të bashkësis së klasës mbahet çdo vit, më së voni gjer në javën e fundit të shtatorit, të vitit aktual shkollor.

(3) Në orën e parë të orës së kujdestaris, kujdestari i klasës është i obliguar t’i informojë nxënësit për procedurat e zgjedhjes së kryetarit, nënkryetarit dhe organeve të tjera të përhershme dhe të përkohshme të bashkësis.

(4) Në orën e dytë të orës së kujdestaris, kandidatët do të aplikojnë tek kujdestari i klasës.

(5) Në orën e tretë të orës së kujdestaris ose në ndonjë orë plotësuese ( orë e cila do të organizoheshte pas mësimit të regullt) zhvillohet procedura për zgjedhen e kryetarit të bashkësis së klasës( zgjedhje e drejtëpërdrejt) Zgjedhja do të realizohet nëse 2/3 e numrit të përgjithshëm të nxënësve janë të pranishëm.

(6) Zgjedhjet për kryetarin dhe nënkryetarin e bashkësisë së paralaleles mbahen në klasën ku nxënësit mbajnë orën e kujdestaris, në ditën e përcaktuar me planin dhe programin vjetor të punës së shkollës.

(7) Çdo bashkësi e nxënësve në paralele nga rradha e nxënësve zgjedh organe të përhershme dhe organe të përkohshme. Secili nxënës, përveç kryetarit dhe nënkryetarit të bashkësis, përcaktohet vullnetarisht se në cilin organ (të përhershëm ose të përkohshëm) dëshiron të jetë anëtar. Kryetari dhe nënkryetari i bashkësis së paraleles regjistrojnë anëtarët në secilin organ dhe e mbajnë listën në dokumentacionin e bashkësis.

(8) Kandidati i cili ka fituar numrin më të madh të votave nga numri i përgjithshëm i nxënësve nga e njëjta paralele, konsiderohet si kryetar i zgjedhur i klasës. Nëse më shumë kandidatë fitojnë të njëjtin numër votash, raundi tjetër do të organizohet me kandidatët që kanë të njëjtin numër votash. Për kryetar i zgjedhur në raundin tjetër konsiderohet kandidati me më shumë vota.

(9) Për nënkryetar i bashkësis së paraleles zgjedhet kandidati vijues me numrin më të madh të votave, nga gjinia e kundërt nga krxetari, nëse egziston një kandidat i tillë. Nëse nuk egziston, zgjedhet kandidati vijues që ka numër më të madh të votave.

(10) Kryetari i bashkësis së klasës zgjedhet për një mandat prej një viti shkollor, me të drejtë edhe për një mandat.

Neni 15

Mandati i kryetarit të bashkësis të klasës skadon në këto raste:

– nuk i kryen detyrat e punës;

– nuk merr pjesë në mbledhje ose nuk thërret takime të bashkësis të klasës;

– çregjistrohet nga shkolla;

– mungon nga shkolla për më shumë se një muaj;

– me kërkesën e vet;

– me kërkesën e të paktën 2/3 e numrit të përgjithshëm të nxënësve në klasë, me argumentet e paraqitura për mos realizimin e obligimeve nga kryetari i klasës.

– nëse ai mungon për tre mbledhje radhazi në parlamentin e nxënësve, ose në rast të pengesës së tij, nëse zëvendësi i tij mungon.

Neni 16

(1) Nëse ka një mbarim të parakohshëm të mandatit të kryetarit të bashkësisë së klasës, kryetari i ri zgjidhet brenda 20 ditëve nga mbarimi i mandatit, duke ndjekur të njëjtën procedurë.

(2) Me përfundimin e mandatit të kryetarit të bashkësis gjithashtu përfundon mandatin e zëvendës kryetarit. Nëse ndodh një përfundim i parakohshëm vetëm në mandatin e zëvendëskryetarit të bashkësis të klasës, kryetari i bashkësis emëron një zëvendës të ri, atë me votim të fshehtë, e konfirmon bashkësia e klasës me shumicë votash nga numri i përgjithshëm i anëtarëve.

Neni 17

(1) Kryetari i bashkësisë së paraleles:

– përfaqëson nxënës nga bashkësia e klasës në parlamentin e nxënësve dhe para organeve të tjera të shkollës;

– informon nxënëst e bashkësisë të klasës për çështjet që vendosen në parlamentin e nxënësve;

– organizon diskutime në klasë për çështje konkrete dhe probleme (me iniciativën e vet ose me iniciativën e nxënësve të tjerë);

– merr pjesë në mbledhjet e prindërve;

– kujdeset për zgjidhjen paqësore të mosmarrëveshjeve në klasë;

– bashkëpunon me kryetarët e klasave të tjera të bashkësive;

– bashkëpunon me komisionet e përhershme dhe të përkohshme; dhe

– merr pjesë në punën e parlamentit të nxënësve;

(2) Në mënyrë që bashkësia të funksionojë me sukses, kryetari kryen këto detyra:

– javën e parë pas zgjedhjes së organeve të përhershme, kryetari i klasës thërret një mbledhje, në të cilën hartohet një plan pune për periudhën e një viti shkollor. Plani i punës përmban aktivitete të propozuara që do të përfshijnë të gjithë anëtarët e bashkësisë dhe

– thëret të paktën një mbledhje në muaj për të diskutuar mbi nevojat aktuale të nxënësve në klasë, për të diskutuar rrjedhën e zbatimit të aktiviteteve në planin e punës dhe për të rregulluar aktivitetet e ardhshme në përputhje me nevojat e nxënësve, dhe gjithashtu mund të miratohen dhe një vendim për të formuar organe të përkohshme që bashkësia e paraleles/klasës nëse konsideron të nevojshme për të formuar.

Neni 18

(1) Kryetarët e bashkësive të klasave janë anëtarë të parlamentit të nxënësve.

(2) Mandati i një anëtari të parlamentit të nxënësve zgjat një vit shkollor, me të drejtën edhe për një mandat .

(3) Anëtarësimi në parlamentin të nxënësve përfundon me mbarimin e statusit të nxënësit, si dhe me kërkesën e tij.

(4) Mandati i kryetarit të parlamentit të nxënësve është një vit shkollor, me të drejtë edhe për një mandat tjetër.

Neni 19

(1) Mbledhja konstituive e parlamentit të nxënësve mbahet në javën e fundit të punës të shtatorit në vitin shkollor aktual, dmth. menjëherë pas zgjedhjes së kryetarëve të bashkësive të klasave.

(2) Data e mbajtjes së mbledhjes konstituive përcaktohet me planin vjetor të punës dhe programin e shkollës. Mbledhja konstituive e parlamentit të nxënësve kryesohet nga drejtori i shkollës.

(3) Në mbledhjen konstituive zgjedhet një komision prej tre anëtarësh nga kryetarët e bashkësive klasave, i cili zgjedh kryetarin e parlamentit të nxënësve.

(4) Çdo kryetar i bashkësis së paraleles mund të kandidohet për kryetar të parlamentit të nxënësve, por duke paraqitur një kërkesë te kryesuesi i mbledhjes konstituive (drejtori i shkollës). Kandidatët duhet të paraqiten para anëtarëve të Parlamentit të nxënësve dhe të shprehin motivimin e tyre për Kryetarin e Parlamentit të nxënësve, si dhe të paraqesin idetë e tyre për përfaqësimin e interesave të të gjithë nxënësve në shkollë.

(5) Kryetari i Parlamentit nxënësve zgjedhet me shumicë votash nga numri i përgjithshëm i përfaqësuesve të kryetarëve të baskësive të paraleleve me votim të fshehtë.

(6) Votimi mund të mbahet vetëm nëse në mbledhje ka të paktën 2/3 e numrit të përgjithshëm të kryetarëve të bashkësive të paraleleve.

(7) Për kryetar të parlamentit konsiderohet kandidati që fiton numrin më të madh të votave nga numri i përgjithshëm i anëtarëve me të drejtë votimi. Nëse më shumë kandidatë fitojnë të njëjtin numër votash, raundi tjetër organizohet me kandidatët që kanë të njëjtin numër votash. Kandidati që fiton më shumë vota nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të votimit, zgjidhet kryetar i ardhshëm. Nëse asnjë nga kandidatët nuk fiton shumicën e numrit të përgjithshëm të anëtarëve, procedura për zgjedhjen e kryetarit të parlamentit të nxënësve do të përsëritet.

(8) Pas zgjedhjes së Kryetarit të Parlamentit të nxënësve, ai merr kryesimin e mbledhjes së Parlamentit të nxënësve. Kryetari i parlamentit të nxënësve është anëtar i ekipit të integrimit shkollor, të cilin formon drejtori për të promovuar multikulturalizmin, ndërkulturizmin dhe integrimin ndëretnik në shkollë.

Neni 20

(1) Kryetari i parlamentit të nxënësve ndihmohet nga zëvendës kryetari i zgjedhur nga koordinatorët e viteve të shkollës dhe Sekretari i Parlamentit të nxënësve.

(2) Procedura për zgjedhjen e nënkryetarit dhe Sekretarit të Parlamentit të nxënësve zhvillohet në të njëjtën mënyrë si zgjedhja e Kryetarit të Parlamentit të nxënësve.

Neni 21

(1) Mandati i Kryetarit të Parlamentit të nxënësve i ndërpritet para skadimit të mandatit, nëse:

– kërkon vetë ai;

– 2/3 e kryetarëve të bashkësive të shkollës votojn pabesim;

-i është ndërprerë statusi i nxënësit të rregullt dhe

– mungon nga mësimi për më shumë se një muaj;

(2) Nëse ndodh ndërprerja e parakohshme e mandatit të kryetarit të parlamentit të nxënësve, zgjedhjet e reja do të mbahen brenda 20 ditëve nga ndërprerja e mandatit.
Neni 22

(1) Parlamenti i nxënësve funksionon në seanca të mbajtura të paktën një herë në muaj, përveç në muajt kur nxënësit janë në pushime vjetore. Në muajt kur nxënësit janë në pushim vjetor, sencat mbahen me kërkesën e të paktën gjysmës së numrit të përgjithshëm të kryetarëve të komuniteteve të klasave. (2) Kryetari i Parlamentit të nxënësve thërret seancat. Kryetari i Parlamentit të nxënësve është i detyruar të thërrasë mbledhje të Parlamentit të nxënësve menjëherë dhe më së voni brenda dy ditëve nëse kërkohet nga të paktën gjysma e numrit të përgjithshëm të kryetarëve të bashkësive të klasave ose drejtorit të shkollës. Parlamenti i nxënësve mund të mblidhet dhe të vendosë nëse të paktën gjysma plus një nga numri i përgjithshëm i kryetarve të bashkësivetë klasave është i pranishëm.
(3) Në seancat e parlamenitit të nxënësve, mund të marrin pjesë pa të drejtë vote çdo nxënës, drejtori

i shkollës, pedagogu i shkollës, defektologu, psikologu, dhe shërbime tjera profesionale dhe përfaqësuesit e prindërve nga Këshilli i Prindërve

Neni 23

Parlamenti i nxënësve:

– merr pjesë aktive në përfaqësim dhe promovim të të drejtave dhe interesave të nxënësve,

– promovon aktivizmin e nxënësve,

– merr pjesë në aktivitete për ofrimin e mbështetjes së moshatarëve për nxënësit me nevoja të veçanta në realizimin e mësimeve dhe aktiviteteve jashtëshkollore,

– marrin pjesë në përgatitjen e programit vjetor të punës,

– propozon aktivitete për programet vjetore të ekskursionit,

– jep sugjerime për aktivitete jashtëshkollore të shkollës,

– bën sugjerime për përmirësimin e standardit të nxënësve,

– marrin pjesë në vlerësimin (evaluimin) e punës së shkollës,

– përmes përfaqësuesve të tij, merr pjesë në punën e këshillit të shkollës, këshillit të prindërve dhe këshillit të arsimtarëve, pa të drejtë vote,

– Organizon dhe merr pjesë në aktivitete humanitare, aktivitete mjedisore dhe punë të dobishme shoqërore.

– Miraton rregulloren e punës së bashkësis së klasës dhe parlamentit të nxënësve, programin vjetor të punës dhe akteve të tjera të përgatitura nga trupi koordinues i parlamentit të nxënësve;

– merr pjesë aktive në procesin e planifikimit të zhvillimit të shkollës;

– promovon aktivizmin e nxënësveve përmes përmbajtjes edukative, tryezave të rrumbullakëta, diskutimeve, debateve, hulumtimeve, veprimeve humanitare dhe mjedisore, ngjarjeve kulturore dhe sportive;

– paraqet iniciativa dhe kërkesa te organet e shkollës për të përmirësuar qasjen dhe cilësinë e arsimit në objektin shkollor

– bashkëpunon me institucione dhe organizata të tjera që punojnë me rininë; dhe

– Promovon përgjegjshmëri dhe transparencë për të gjithë nxënësit përmes informacionit publik në lidhje me aktivitetet e tyre.

V. PROCEDURA PËR ZGJEDHJEN E PËRFAQËSUESVE TË ТË PUNËSUARVE NË SHKOLLËN FILLORE, PRINDËRVE, GJEGJËSISHT TUTORËVE NË KËSHILLIN E SHKOLLËS DHE TË PËRFAQËSUESVE TË KOMUNITETIT SHKOLLOR

Neni 24

(1) Organi drejtues i shkollës është këshilli i shkollës.

(2) Këshilli i shkollës është i përbërë nga shtatë anëtarë dhe atë: tre përfaqësues të arsimtarëve, shërbimit profesional dhe edukatorëve të shkollës, tre përfaqësues të prindërve të nxënësve, një përfaqësues nga themeluesi.

(3) Në mbledhjet e këshillit të shkollës, ftohen dhe marrin pjesë në punën e këshillit, pa të drejtë vote edhe dy përfaqësues të nxënësve të zgjedhur nga parlamenti i nxënësve.

(4) Anëtarët e këshillit të shkollës nuk kanë të drejtë ndërmjet tyre dhe me drejtorin të jenë në lidhje farefisnore të çfarëdo shkalle qoftë, domethënë, në vijë anësore gjer në shkallën e tretë, për të cilën të gjithë anëtarët nënshkruajnë deklaratë.

(5) Mandati i anëtarëve të këshillit të shkollës është tre vjet, dhe mandati i përfaqësuesve të prindërve do të jetë për periudhën deri në përfundimin e arsimit fillor të fëmijës së tyre, por jo më gjatë se tre vjet.

(6) Vendimet e këshillit shkollor bëhen me shumicë votash nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të këshillit shkollor.

(7) Drejtori i shkollës nuk merr pjesë në punën e këshillit të shkollës, por për çështje që kanë rëndësi për përmirësimin e procesit arsimor në shkollë mund të ftohet nga kryetari i këshillit të shkollës, ose nga dy të tretat e anëtarëve të këshillit të shkollës.

Neni 25

Këshilli i shkollës diskuton dhe vendos për çështje që lidhen me punën e shkollës që janë në kompetencën e tij dhe përcaktohen me ligj, akte nënligjore dhe akte normative të shkollës.

Neni 26

(1) Përfaqësuesit e arsimtarëve, bashkëpunëtorët profesional dhe edukatorët në këshillin e shkollës zgjidhen nga këshilli i arsimtarëve me vota të fshehta.

(2) Këshilli arsimor mblidhet në fund të vitit shkollor në të cilin u përfundon mandati i anëtarëve të këshillit të shkollës dhe arsimtarëve, bashkëpunëtorëve profesional dhe edukatorëve ju jepet një mundësi për të paraqitur kandidaturën e tyre për anëtarësim në këshillin e shkollës, pas së cilës i qasen votimit të fshehtë.

(3) Kandidati që fiton numrin më të madh të votave nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të këshillit mësimor, konsiderohet si anëtar i zgjedhur i këshillit të shkollës. Nëse më shumë kandidatë fitojnë të njëjtin numër votash, raundi tjetër organizohet me kandidatët që kanë të njëjtin numër votash. Kandidati që ka fituar më shumë vota nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të këshillit arsimor do të konsiderohet i zgjedhur në raundin tjetër. Nëse asnjë nga kandidatët nuk fiton shumicën e numrit të përgjithshëm të anëtarëve, procedura për zgjedhjen e anëtarit të këshillit shkollor do të përsëritet.

(4) Pas zgjedhjes, këshilli arsimor i paraqet kryetarit aktual të këshillit të shkollës dhe drejtorit të shkollës një raport për kandidatët e zgjedhur.

Neni 27

(1) Përfaqësuesit e prindërve ose kujdestarët e nxënësve në këshillin e shkollës zgjidhen nga këshilli i prindërve me votim të fshehtë.

(2) Këshilli i Prindërve do të mblidhet në fund të vitit shkollor në të cilin mandati i anëtarëve të Këshillit të Shkollës dhe i Prindërve ose kujdestarëve do t’i jepet një mundësi për të paraqitur kandidaturën e tyre në Këshillin e Prindërve, pas së cilës do të bëhet një përzgjedhje me fletëvotim të fshehtë.

(3) Kandidati që fiton numrin më të madh të votave nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të votimit, konsiderohet si anëtar i zgjedhur i këshillit shkollor. Nëse më shumë kandidatë fitojnë të njëjtin numër votash, raundi tjetër organizohet me kandidatët që kanë të njëjtin numër votash. Kandidati që fiton më shumë vota nga numri i përgjithshëm i anëtarëve, konsiderohet i zgjedhur në raundin tjetër. Nëse asnjë nga kandidatët nuk fiton shumicën e numrit të përgjithshëm të anëtarëve, procedura për zgjedhjen e anëtarit të këshillit shkollor do të përsëritet.

(4) Pas bërjes së zgjedhjes, Këshilli i Prindërve do t’i dërgojë një njoftim kryetarit aktual të këshillit të shkollës dhe drejtorit të shkollës për kandidatët e zgjedhur.

Neni 28

(1) Përfaqësuesit e nxënësve në këshillin e shkollës zgjidhen nga anëtarët e parlamentit të shkollës, me votim të fshehtë.

(2) Parlamenti Shkollor mblidhet në fund të vitit shkollor në të cilin skadon mandati i anëtarëve të këshillit shkollor dhe anëtarëve të parlamentit të nxënësve u jepet mundësia që të paraqesin kandidaturën e tyre para parlamentit të nxënësve, pas së cilës ata zgjidhen me votim të fshehtë.

(3) Kandidati që fiton numrin më të madh të votave nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të votimit, konsiderohet si anëtar i zgjedhur i këshillit shkollor. Nëse më shumë kandidatë fitojnë të njëjtin numër votash, raundi tjetër organizohet me kandidatët që kanë të njëjtin numër votash. Kandidati që fiton më shumë vota nga numri i përgjithshëm i anëtarëve, konsiderohet i zgjedhur në raundin tjetër. Nëse asnjë nga kandidatët nuk fiton shumicën e numrit të përgjithshëm të anëtarëve, procedura për zgjedhjen e anëtarit të këshillit shkollor do të përsëritet.

(4) Pas zgjedhjes, parlamenti të nxënësve i paraqet një raport kryetarit aktual të këshillit të shkollës dhe drejtorit të shkollës për kandidatët e zgjedhur.

Neni 29

Përfaqësuesit e themeluesit emërohen ose shkarkohen nga këshilli komunal.

Neni 30

Përfaqësuesit e prindërve, përkatësisht kujdestarët e nxënësve dhe themeluesi nuk mund të emërohen ose zgjidhen nga stafi i shkollës.

Neni 31

(1) Mandati i anëtarëve të këshillit të shkollës fillon në ditën e konstituimit të tij.

(2) Mbledhjen konstituive të këshillit të shkollës e thëret dhe kryesohet nga përfaqësuesi më i vjetër i këshillit të shkollës deri në zgjedhjen e kryetarit.

(3) Këshilli i shkollës nga anëtarët e tij- përfaqësuesit e prindërve gjegjësisht tutorët zgjedh kryetarin me votim të fshehtë me shumicë votash nga numri i përgjithshëm i anëtarëve.

(4) Kandidati që ka fituar numrin më të madh të votave nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të votimit, konsiderohet si kryetar i këshillit të shkollës. Nëse më shumë kandidatë fitojnë të njëjtin numër votash, raundi tjetër organizohet me kandidatët që kanë të njëjtin numër votash. Kandidati që fiton më shumë vota nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të votimit, konsiderohet të jetë presidenti i ardhshëm. Nëse asnjë nga kandidatët nuk fiton shumicën e numrit të përgjithshëm të anëtarëve, procedura për zgjedhjen e kryetarit të këshillit të shkollës përsëritet.

(5) Procedura për zgjedhjen e nënkryetarit të këshillit të shkollës kryhet në të njëjtën mënyrë si zgjedhja e kryetarit të këshillit të shkollës.

(6) Për zëvendës kryetar të këshillit të shkollës zgjidhet anëtar nga përfaqësuesit e prindërve gjegjësisht tutorët e nxënësve.

Neni 32

(1) Këshilli i shkollës punon në mbledhje.

(2) Mbledhja e këshillit thirret sipas nevojës, por të paktën një herë në muaj.

Neni 33

(1) Mbledhjet e këshillit të shkollës thirren dhe kryesohen nga kryetari.

(2) Në mungesë të kryetarit, me mbledhjen kryeson zëvendës kryetari i këshillit të shkollës.

(3) Mbledhjet e këshillit të shkollës thirren nga kryetari i tij, si vijon:

– me iniciativën e tij;

– me kërkesë të drejtorit të shkollës;

– me kërkesën e një të tretës së numrit të përgjithshëm të anëtarëve të këshillit shkollor;

– me kërkesën e një të tretës së numrit të përgjithshëm të stafit të shkollës;

– me kërkesë të këshillit të prindërve në shkollë dhe

– me kërkesën e parlamentit të nxënësve të shkollës.

Neni 34

(1) Këshilli i shkollës mund të punoj vetëm nëse janë prezent më shumë se gjysma e anëtarëve të tij.

(2) Nëse nuk ka mjaft anëtarë për të mbajtur mbledhjen, ajo shtyhet.

(3) Pas konstatimit të shumicës së anëtarëve të pranishëm, kryetari i këshillit të shkollës hap mbledhjen dhe lexon rendin e ditës, fton anëtarët të deklarohen për të ose të bëjnë sugjerime për ndonjë ndryshim ose plotësim.

Neni 35

(1) Kryetari i këshillit u jep fjalën anëtarëve për diskutim.

(2) Nëse konsideron se debati për disa pika do të zgjasë më shumë, kryetari mund të kufizojë diskutimin.

Neni 36

(1) Pas përfundimit të diskutimit për një pikë të veçantë të rendit të ditës, kryetari formon një konkluzion, qëndrim ose shpall vendimin që do të merret dhe pastajbëhet votimi.

(2) Nëse një konkluzion, qëndrim ose vendim merret, kryetari lexon dhe shpall atë të miratuar.

(3) Konkluzionet, qëndrimet ose vendimet e miratuara të këshillit shkollor ndahen në një dokument të veçantë të nënshkruar nga kryetari i këshillit shkollor, dhe më pas arkivohen dhe publikohen.

Neni 37

(1) Nga mbledhja e këshillit të shkollës mbahet proçesverbal. Procesverbali mbahet nga antar i Këshillit të shkollës i zgjedhur si procesverbalist .

(2) Procesverbali përmban kohën e mbajtjes së mbledhjes, numrin e anëtarëve të pranishëm, gjegjësisht anëtarët që mungojnë, rendin e ditës, shkurtimisht diskutimet, propozimet dhe propozuesit e tyre, konkluzionet, qëndrimet dhe vendimet e miratuara /të pamiratuara.

(3) Procesverbali lexohet, korrigjohet dhe miratohet në seancën e parë vijuese të Këshillit të Shkollës, dhe nënshkruhet nga kryetari dhe proçesverbalisti.

Neni 38

(1) Konkluzionet, qëndrimet dhe vendimet e këshillit shkollor miratohen me shumicë votash nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të këshillit shkollor që kanë të drejtë të marrin vendime.

(2) Votimi, rëndom është i hapur, por nëse këshilli i shkollës vendos, ai gjithashtu mund të votojë fshehtas për disa pika të rendit të ditës.

(3) Votat nga votimi publik ose i fshehtë regjistrohen në procesverbal.

Neni 39

(1) Kryetari i këshillit shkollor mban rendin e mbledhjes.

(2) Nëse ndonjë nga anëtarët e këshillit të shkollës ose personi tjetër pengon në punë, presidenti është i detyruar ta paralajmërojë atë.

(3) Nëse, edhe pas paralajmërimit, personi vazhdon të pengoj punën, kryetari duhet t’i kërkojë atij që të largohet nga mbledhja.

(4) Nëse pengesat për punë normale nuk janë hequr, Presidenti e ndërpret seancën për 15 minuta ose e ri-cakton seancën për një mandat tjetër.

Neni 40

(1) Me pëlqim të kryetarit të këshillit të shkollës në mbledhje mund të marrin pjesë punonjësit e interesuar të shkollës ose persona të tjerë.

(2) Nëse anëtarët e tjerë të këshillit shkollor nuk pajtohen me të, fillon votimi.

Neni 41

Nëse, për arsyet e përcaktuara në nenin 39 me qëllim të të vepruarit të një anëtari të këshillit të shkollës, mbledhja ndërpritet dy herë ose nëse një anëtar i Këshillit Shkollor mungon nga mbledhja tre herë pa arsyetim, kryetari i këshillit të shkollës është i detyruar të fillojë një procedurë për shkarkimin e tij dhe zgjedhjen e një anëtari të ri.

VI. PROCEDURA E CILА UDHËHEQË KOMISIONI PËR PËRZGJEDHJEN E DREJTORIT TË SHKOLLËS FILLORE

Neni 42

(1) Aplikantët për shpalljen publike të shpallur për zgjedhjen e drejtorit të shkollës fillore i paraqesin dokumentet e nevojshme në këshillin e shkollës.

(2) Këshilli i shkollës, nga radhët e anëtarëve të tij, krijon një komitet të përbërë nga tre anëtarë, i cili shqyrton dokumentacionin e aritur pas shpalljes publike.

(3) Komisioni nga paragrafi 2 i këtij neni është i detyruar të rishikojë dokumentet e paraqitura brenda pesë ditëve nga përfundimi i njoftimit publik.

(4) Komisioni, brenda tre ditëve nga shqyrtimi i dokumenteve të pranuara, kandidatëve që nuk i plotësojnë kërkesat e përcaktuara në njoftimin publik, duhet tua kthen dokumentet e dorëzuara së bashku me një shpjegim me shkrim, ndërsa për kandidatët që plotësojnë kërkesat të përgatisë një listë dhe me dokumentacionin e pranuar të paraqesë pranë këshillit të shkollës.

(5) Këshilli i Shkollës mund të kërkojë nga kandidatët që i plotësojnë kushtet të paraqesin dokumente shtesë siç janë:

– biografia;

– elaborate për punë;

– përcaktimet programore;

– Çertifikata, çmime, lavdërime dhe të ngjashme.

(6) Këshilli i shkollës dhe përfaqësuesi i Byrosë intervistojnë kandidatët që i plotësojnë kushtet.

(7) Pas intervistës të kandidatëve, Këshilli i Shkollës do të vazhdojë me votimin e fshehtë të votave në fletëvotime. Fletëvotimet përmbajnë emrin dhe mbiemrin e secilit kandidat, ndërsa rendi është në sipas rendit alfabetik, në përputhshmëri me mbiemrat e kandidatëve.

(8) Secili nga anëtarët e këshillit të shkollës votojn duke rrumbullakosur një prej kandidatëve në fletëvotim.

(9) Pas mbarimit të votimit, votat numërohen dhe të njëjtat konstatohen dhe regjistrohen në procesverbal.

(10) Kandidati i cili ka fituar shumicën e votave nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të këshillit shkollor konsiderohet të jetë kandidati i zgjedhur për drejtor. Nëse më shumë kandidatë fitojnë të njëjtin numër votash, raundi tjetër organizohet me kandidatët që kanë të njëjtin numër votash. Kandidati që ka fituar shumicën e votave të numrit të përgjithshëm të anëtarëve të këshillit shkollor, do të konsiderohet kandidat i zgjedhur në raundin tjetër. Nëse asnjë nga kandidatët nuk fiton shumicën e numrit të përgjithshëm të anëtarëve, procedura e zgjedhjes përsëritet.

(11) Këshilli i shkollës, brenda shtatë ditëve nga intervistimi me kandidatët që kanë aplikuar, kryetarit të komunës i propozon kandidatin që ka marë shumicën e votave nga numri i përgjithshëm i anëtarëve të këshillit shkollor.

VII. FILLIMI DHE MBARIMI I KOHËS SË PUNËS DHE SHFRYTËZIMI I PUSHIMIT DITOR DHE VJETOR

Neni 43

(1) Puna edukativo-arsimore e arsimtarëve, shërbimit profesional dhe edukatorëve kryhet brenda një jave pune 40-orëshe, sipas kurrikulave dhe programeve të përcaktuara në programin vjetor të punës së shkollës, dhe në përputhje me Ligjin për arsimin fillor dhe akteve nënligjore të miratuara nga Ministri.

(2) Koha e punës së arsimtarëve, shërbimit profesional dhe edukatorëve në shkollën fillore realizohet në dy ndërrime në gjuhën shqipe dhe atë maqedone.

Klasat e para realizojn mësimin në foshnjoren “Borëbardha” në 3 turne për arsye të mungesës hapsinore në shkollë.

Poashtu, në shkollë realizohet edhe mësimi tërëditor i cili fillon prej ores 8:00 paradite, deri në ora 16:00 pasdite .

Në këtë mësim janë përfshirë nga 1-një paralele për çdo klasë: (II, III, IV, V). Në këto paralele mësimi realizohet në gjuhën shqipe.

(3) Turni i parë për mësuesit fillon në orën 7:30 të mëngjesit dhe turni i dytë në 13:15 pasdite.

(4) Koha e punës së bashkëpunëtorëve profesional dhe të punonjësve që kryejnë punë administrative-teknike gjatë javës është 40 orë, me kohën e punës nga 07:30 deri në 15:30.

(5) Koha e punës së stafit teknik organizohet në dy turne nga ora 06:30 – 20:00.

(6) Pushimi i përditshëm i mësuesve dhe arsimtarëve do të realizohet me pushimet ndërmjet orëve sipas orarit të klasave.

(7) Pushimi ditor i bashkëpunëtorëve profesionistë dhe i punonjësve që kryejnë veprimtari administrative-teknike duhet të jetë 30 minuta.

Neni 44

(1) Punonjësit shfrytëzojn pushimet vjetore gjatë pushimit veror të nxënësëve

(2) Kohëzgjatja e pushimit vjetor të arsimtarëve, shërbimit profesional, edukatorëve dhe punonjësve që kryejnë detyra administrative-teknike përcaktohen në përputhje me ligjin e punës dhe marrëveshjen kolektive për arsimin fillor.

VIII. KOMISIONI DISIPLINOR

Neni 45

(1) Për arsimtarin i cili nuk respekton orarin e punës dhe kryen shkelje të rënda të kodit të etikës, për arsimtarët dhe personelin ndihmës shkollor ngritet procedurë disiplinore

(2) Procedura disiplinore zhvillohet nga komisioni disiplinor i themeluar nga drejtori i shkollës.

(3) Komisioni disiplinor përbëhet nga tre anëtarë.

(4) Anëtarët kanë zëvendësit e tyre.

(5) Kryetari i komisionit disiplinor do të jetë një nga arsimtarët, një anëtar do të jetë anëtar nga shërbimi profesional dhe një anëtar do të jetë një nga arsimtarët në shkollë.

(6) Procedura disiplinore zhvillohet në bazë të parimit të drejtësisë dhe dëgjimit nga komisioni disiplinor.

(7) Me qëllim të individualizimit në përcaktimin e masave disiplinore, duhet të merret parasysh rregullimi i masës së shqiptuar sipas peshës së veprës disiplinore të kryer.

Neni 46

(1) Procedura disiplinore fillohet me kërkesë me shkrim.

(2) Kërkesa me shkrim i paraqitet arkivit të shkollës, i cili ia paraqet drejtorit të shkollës.

Kërkesë për fillimin e procedurës disiplinore mund të paraqitet nga drejtori, arsimtarët, shërbimi profesional, stafi tjetër i shkollës, nxënësi, prindi / kujdestari i nxënësit në shkollë.

Neni 47

Kërkesa për fillimin e procedurës duhet të paraqitet me shkrim dhe duhet të përmbajë: emrin dhe mbiemrin e personit që paraqet veprën disiplinore; të dhëna për kryesin e dëmtimit; përshkrimi i ngjarjes dhe dëshmia e përgjegjësisë.

Neni 48

(1) Në bazë të kërkesës me shkrim për fillimin e procedurës, brenda tre ditëve të punës nga dita e pranimit të kërkesës për fillimin e procedurës disiplinore, drejtori themelon komisionin disiplinor me vendim.

(2) Komisioni disiplinor, brenda tre ditëve të punës nga dita e krijimit të tij, do të marrë vendim për fillimin e procedurës disiplinore.

(3) Vendimi nga paragrafi 2 i këtij neni do t’i dorëzohet kërkuesit për fillimin e procedurës dhe personit kundër të cilit është filluar procedura disiplinore – në dorë ose me postë të rekomanduar në adresën e shtëpisë.

Neni 49

(1) Para shqiptimit të masës disiplinore, personi kundër të cilit është filluar procedura disiplinore do të dëgjohet në lidhje me ngjarjen nga komisioni disiplinor.

(2) Personi kundër të cilit është filluar procedura disiplinore njoftohet me gojë ose me ftesë me postë të regjistruar në adresën e shtëpisë.

(3) Nëse personi kundër të cilit është filluar procedura disiplinore nuk paraqitet para trupit gjykues dhe nuk justifikon mungesën e tij / saj, komisioni merr një vendim të duhur mbi bazën e provave në dispozicion.

(4) Nëse personi kundër të cilit është filluar procedura disiplinore i paraqet një deklaratë me shkrim përmes arkivit të shkollës komisionit disiplinor, ai vlerëson nëse referenca e tij është e nevojshme.

Neni 50

(1) Komiteti Disiplinor mund të marrë një nga vendimet e mëposhtme:

– refuzimin e kërkesës për shkak të vjetërsis, ose

– refuzimin e kërkesës për shkak të provave të pamjaftueshme të një shkelje disiplinore, ose

– Propozim për masë disiplinore.

(2) Në bazë të vendimit të komisionit disiplinor, drejtori i shkollës merr një vendim të duhur.

Neni 51

(1) Vendimi i sjellur nga paragrafi 2 i nenit 50 të këtij Statuti i dorëzohet personit ose me postë të rekomanduar në adresën e shtëpisë aplikantit dhe personit kundër të cilit është filluar procedura disiplinore.

(2) Vendimi për shqiptimin e masës disiplinore mbahet në dosjen e personit të cilit i është shqiptuar masa disiplinore.

Neni 52

Personi kundër të cilit është shqiptuar masa disiplinore mund të bëjë ankesë në këshillin e shkollës, si organ disiplinor i shkallës së dytë, brenda tetë ditëve nga dita e marrjes së vendimit për masë disiplinore.

Neni 53

Këshilli i shkollës e shqyrton ankesën në mbledhjen e parë pas paraqitjes së ankesës dhe mund të sjell vendim me të cilin:

konfirmon vendimin për shqiptimin e masës disiplinore të miratuar nga Drejtori;- Refuzon kërkesën si të palejueshme ose jo në kohë; – Pranon ankesën si të themeluar dhe kundërshton dispozitivin e vendimit për vendosjen e masës disiplinore.

Neni 54

Ngritja e procedurës disiplinore skadon brenda gjashtë muajve nga kryerja e detyrës, gjegjësisht 30 ditë nga zbulimi i shkeljes disiplinore. Procedura disiplinore është urgjente.

IX. PUNA PUBLIKE E SHKOLLËS DHE ORGANET E SAJ

Neni 55

(1) Puna e shkollës dhe organeve të saj është publike.

(2) Shkolla është e detyruar të sigurojë raportim të rregullt, me kohë dhe të plotë, me kërkesë të të punësuarve në shkollë, prindërve, nxënësve dhe të gjithë palëve të tjera të interesuara për punën e shkollës.

(3) Të punësuarit informohet për punën e shkollës dhe organet e tij përmes një tabele njoftuese.

(4) Informacioni jepet nga drejtori, këshilli i shkollës, parlamenti I nxënësvedhe këshilli i prindërve.

Neni 56

Informacioni mund të sigurohet gjithashtu duke botuar gazetë shkollore, buletin dhe të ngjashme.

X. MBROTJA

Neni 57

(1) Në gjendje lufte, shkolla do të vazhdojë të realizoj veprimtarinë e saj arsimore, prandaj në kuadër të punës së saj të rregullt në kushte paqësore, në përputhje me Ligjin për mbrojtje dhe rregulloret e tjera, bënë përgatitjet e duhura dhe përgatisë dokumente për punë në gjendje lufte.

(2) Me zbatimin e përgatitjes dhe përpunimin e dokumenteve për punë në gjendje lufte udhëheq drejtori i shkollës.

Neni 58

Për të mbrojtur të dhënat sekrete dhe informacionin nga lëmia e mbrojtjes, shkolla zbaton masa për të mbrojtur sekretin e të dhënave të rëndësishme për mbrojtjen.

XI. TË DHËNA SEKRETE

Neni 59

Me qëllim që të mbrohen interesat e shkollës dhe komunitetit më të gjerë në shkollë ndërmiren masa për ruajtjen, trajtimin dhe komunikimin e të dhënave të klasifikuara si të dhëna sekrete.

Neni 60

(1) Të gjitha të dhënat dhe dokumentet që paraqesin një sekret duhet të kenë shenjë ” të besushëm” apo “reptësisht të besueshëm”.

(2) Obligimi i ruatjes së sekretit zgjat për aq kohë sa që drejtori i shkollës apo organi që ka dërguar të dhënat nuk jep pëlqimin për lirimin nga rruajtja e të dhënave të fshehta.

Neni 61

Të dhënat dhe dokumentet të klasifikuara si sekret regjistrohen në një protokol të veçantë dhe si të tilla arkivohen.

Neni 62

(1)Të dhënat dhe dokumentet e klasifikuara si të dhëna sekrete ruhen në një dhomë të veçantë të përcaktuar, ata i ruan dhe udhëheq punonjës i autorizuar nga drejtori i shkollës, me aktvendim të veçantë. (2) Verifikimin, arkivimin, shkatërrimin e materialit i cili paraqet të dhënë sekrete e kryen drejtori i shkollës me urdhër të organit kompetent.

(3) Zbulimi i informacionit sekret paraqet një shkelje të rëndë të detyrave të punës.

XII. DISPOZITAT KALIMTARE DHE PËRFUNDIMTARE

Neni 63

(1) Statuti dhe aktet e tjera të përgjithshme të shkollës miratohen nga këshilli i shkollës.

(2) Statuti do të konsiderohet i miratuar nëse më shumë se gjysma e anëtarëve të këshillit të shkollës kanë votuar për të.

Neni 64

Procedura për ndryshimin e Statutit është e njëjtë me procedurën e miratimit të tij.

Neni 65

Aktet e përgjithshme dhe të veçanta të miratuara nga shkolla do të përputhen me këtë statut brenda tre muajve nga data e hyrjes në fuqi të tij.

Neni 66

Me hyrjen në fuqi të këtijj Statuti, do të shfuqizohet statutit nr. 02-404/1 i vitit 28. 10. 2014.

Neni 67

Ky Statut hyn në fuqi në ditën e tetë nga dita e publikimit në tabelën e shpalljeve të shkollës, do të shpallet pas marrjes të pëlqimit për Statutin nga Ministria, dhe pas marrjes të mendim pozitiv nga themeluesi.

KËSHILLI I SHKOLLËS

K r y e t a r i,

Qamil Imeri

___________________